Faceți căutări pe acest blog

joi, 30 iulie 2015

Il Separatio

 Următoarea povestire este mai lungă, dar o voi împărți în mai multe postări. Așa voi proceda cu toate celelalte, unele mai lungi, altele mai scurte. Cronologia acțiunii volumului este una firească. De aceea combinația de science fiction și fantasy are proporții diferite în funcție de cum avansează timpul acestei lumi. O singură povestire va plasa subiectul în atemporalitate, in illo tempore, dar nu eliadesc... sper. (După ce am mai crescut ca cititor, am descoperit o formulă: Eliade x 5 = Murakami, cu diferențele specifice, desigur.)
 De acum va începe aventura unui nemuritor și a altor personaje care au legătură cu acesta prin diverse locuri de pe glob și nu numai. Până spre final, prima povestire, Il Separatio, va părea istorică, dar, după cum spune englezul, bear with me. Bineînțeles că nemuritorul este un motiv de a împărtăși cu voi diverse idei pe care eu le-am considerat ca fiind neexploatate îndeajuns sau chiar neglijate în cărțile pe care le-am parcurs.
 Vă las pe voi să hotărâți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile indecente vor fi șterse.
Mulțumesc.