Faceți căutări pe acest blog

duminică, 26 iulie 2015

IL SEPARATIO - Un nemuritor printre oameni

      Ați auzit de nemuritori?
      Și eu. Dar nu mă gândesc la MacLeod, ci la cel despre care se făcea vorbire într-o emisiune a lui Oreste. Vorbea acolo cineva despre o entitate mai puternică decât Dumnezeu și diavol la un loc, unul de care ascultă cei doi menționați și de care se tem în același timp. Acesta este Il Separatio, cel fără chip, pentru că nu are nevoie de el, fără anatomie pe care să o disecăm, pentru că nu e de carne și nici măcar din duh, cu o pelerină care îi dă doar o formă care să fie acceptată de noi, de Dumnezeu și de fratele lui Dumnezeu, după cum sugera Blaga, diavol.
     Puțină documentare mi-a fost sursă de inspirație pentru un volum pe care l-am scris despre un nemuritor din spațiul nostru și pe care vreau să vi-l fac cunoscut.
      Este pură literatură. De speculație. Cu puțin fantasy și puțin science fiction.
     Volumul are nouă povestiri, dar numai trei sunt inspirate din cărțile vechi, zice-se interzise de Vatican, deși, dacă subiectul este pe net, Vaticanul în cazul ăsta nu a avut nicio contribuție. Sau a avut.
      Adevărul pe mine aici nu mă interesează. Descoperirea adevărului pentru mine este ca o anatomie a ceții. Mă interesează ideea în sine care mi se pare atractivă și cu potențial literar.
      Vă las pe voi să judecați dacă vă place sau nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile indecente vor fi șterse.
Mulțumesc.